AVIA trade d.o.o.
Zgornji Obrež 10a
8253 Artiče

ID za DDV : SI51530856

Tel/Fax : 07 49 90 951
Mob. : 041 641 004



PRIKAZ UČINKOVITOSTI

Izjemno učinkovitost METABOND-a dokazujemo na demonstracijskem stroju, na katerem 0,25kw elektromotor preko jermenskega prenosa poganja rotirajoči valj, narejen iz ležajnega materiala visoke trdote, premera 30mm, z 900 o/min. Na ležajni val deluje zavorni valjček premera 10mm, ki je dejansko valjček, ki se vgrajuje v valjčne ležaje. Silo viseče vage razpona 1-25kp prenašamo preko jeklenice in fiksnega škripca na dva zaporedna vzvoda, ki povečujeta pritisk zavornega valjčka na rotirajoči za 10x. Vse skupaj deluje kot zavora, s katero zaviramo elektromotor. Pod rotirajočem valjem je posodica v katero lahko nalijemo različne vrste olj. Od stabilnosti mazalnega filma je odvisna sila s katero ustavimo elektromotor. Na tem stroju v zelo kratkem času imitirajo dolgotrajni procesi obrabe in vpliv kakovosti maziva na njih.

Elektromotor moči 0,25kW poganja rotirajoči valjček. Rotirajoči valjček ima premer D=30mm, ampermeter prikazuje obremenitev elektromotorja.

S 25 kg vago prenašamo bremenitev preko jeklenice na vzvod, ki pritiska na vpenjalno orodje za fiksni valjček in skupaj 10x poveča silo prikazano na vagi. Vpenjalno orodje za fiksni, zavirajoči ležajni valjček.

Ko dosežemo 20kp pritiska zavornega valjčka na rotirajoči, pride do blokiranja in zaribavanja. Na ampermetru je prikazana maksimalna obremenitev elektromotorja. Pogled na površino kaže na veliko stopnjo obrabe vsled drgnjenja površin. Obrnemo zavorni valjček na novo, nepoškodovano površino.

Pobrusimo ostanke fiksnega valjčka s površine rotirajočega. Pri zaribavanju se torne površine navarijo ena na drugo. Pobrusimo površino rotirajočega valjčka, zavirajoči pa obrnemo na novo površino. Fiksiramo posodico z oljem pod rotirajoči valjček in poženemo elektromotor ter počakamo, da olje pride na torne površine.

Počasi povečujemo pritisk na valjčka do blokiranja. Pri vzporejanju z obrabo brez olja je površina brez olja svetlejša zaradi nižje temperature, obraba pa nekoliko manjša.

V olju so ostanki drobcev tornih površin. Prestavimo zavorni valjček na novo, nepoškodovano površino.

PREIZKUS Z METABONDOM

Ponovno pobrusimo površino rotirajočega valjčka. Motornemu olju dodamo metabond (zadostuje 5%).

Poženemo in počakamo, da METABOND pride na torne površine in počasi povečujemo obremenitev.

Pri sili 50kp, nekoliko večji od tiste, ki je blokirala rotirajoči valjček mazan z oljem, se valjček brez težav vrti, ampermeter ne kaže zaznavne obremenitve. Tudi pri večji obremenitvi zavorni valjček ne more zaustaviti rotirajočega. Obraba zavornega valjčka (na zadnji sliki) je minimalna.

Ponovno namestimo vpenjalno orodje s fiksnim valjčkom. Odstranimo oljno posodico - imitacija odpovedi izteka mazalnega olja. Povečujemo obremenitev do 70kp in zmanjšamo, elektromotor se brez težav vrti. Ponovno obremenimo ...20kp.

Brez olja - maže samo METABOND. povečamo obremenitev - popustimo - ponovno povečamo obremenitev

...70kp

...110kp

...160kp

...210kp

...220kp

...240kp

...250kp

...250kp

ampermeter kaže minimalno obremenitev elektromotorja, dim nad valjčkom govori o ekstremni obremenitvi na tornih površinah.

Največja obremenitev še traja. Dim je dokaz visoke temperature na tornih površinah in izjemne zdržljivosti zaščitnega filma Metabonda.

NOVI IZDELKI

METABOND TRUCK

METABOND MEGALENE PLUS

METABOND GT Plus

NAJBOLJ PRODAJNO

METABOND ECO