AVIA trade d.o.o.
Zgornji Obrež 10a
8253 Artiče

ID za DDV : SI51530856

Tel/Fax : 07 49 90 951
Mob. : 041 641 004



PRIKAZ UČINKOVITOSTI

Izjemno učinkovitost METABOND-a dokazujemo na demonstracijskem stroju, na katerem 0,25kw elektromotor preko jermenskega prenosa poganja rotirajoči valj, narejen iz ležajnega materiala visoke trdote, premera 30mm, z 900 o/min. Na ležajni val deluje zavorni valjček premera 10mm, ki je dejansko valjček, ki se vgrajuje v valjčne ležaje. Silo viseče vage razpona 1-25kp prenašamo preko jeklenice in fiksnega škripca na dva zaporedna vzvoda, ki povečujeta pritisk zavornega valjčka na rotirajoči za 10x. Vse skupaj deluje kot zavora, s katero zaviramo elektromotor. Pod rotirajočem valjem je posodica v katero lahko nalijemo različne vrste olj. Od stabilnosti mazalnega filma je odvisna sila s katero ustavimo elektromotor. Na tem stroju v zelo kratkem času imitirajo dolgotrajni procesi obrabe in vpliv kakovosti maziva na njih.

Elektromotor moči 0,25kW poganja rotirajoči valjček. Rotirajoči valjček ima premer D=30mm, ampermeter prikazuje obremenitev elektromotorja.

S 25 kg vago prenašamo bremenitev preko jeklenice na vzvod, ki pritiska na vpenjalno orodje za fiksni valjček in skupaj 10x poveča silo prikazano na vagi. Vpenjalno orodje za fiksni, zavirajoči ležajni valjček.

Ko dosežemo 20kp pritiska zavornega valjčka na rotirajoči, pride do blokiranja in zaribavanja. Na ampermetru je prikazana maksimalna obremenitev elektromotorja. Pogled na površino kaže na veliko stopnjo obrabe vsled drgnjenja površin. Obrnemo zavorni valjček na novo, nepoškodovano površino.

Pobrusimo ostanke fiksnega valjčka s površine rotirajočega. Pri zaribavanju se torne površine navarijo ena na drugo. Pobrusimo površino rotirajočega valjčka, zavirajoči pa obrnemo na novo površino. Fiksiramo posodico z oljem pod rotirajoči valjček in poženemo elektromotor ter počakamo, da olje pride na torne površine.

Počasi povečujemo pritisk na valjčka do blokiranja. Pri vzporejanju z obrabo brez olja je površina brez olja svetlejša zaradi nižje temperature, obraba pa nekoliko manjša.

V olju so ostanki drobcev tornih površin. Prestavimo zavorni valjček na novo, nepoškodovano površino.

PREIZKUS Z METABONDOM

Ponovno pobrusimo površino rotirajočega valjčka. Motornemu olju dodamo metabond (zadostuje 5%).

Poženemo in počakamo, da METABOND pride na torne površine in počasi povečujemo obremenitev.

Pri sili 50kp, nekoliko večji od tiste, ki je blokirala rotirajoči valjček mazan z oljem, se valjček brez težav vrti, ampermeter ne kaže zaznavne obremenitve. Tudi pri večji obremenitvi zavorni valjček ne more zaustaviti rotirajočega. Obraba zavornega valjčka (na zadnji sliki) je minimalna.

Ponovno namestimo vpenjalno orodje s fiksnim valjčkom. Odstranimo oljno posodico - imitacija odpovedi izteka mazalnega olja. Povečujemo obremenitev do 70kp in zmanjšamo, elektromotor se brez težav vrti. Ponovno obremenimo ...20kp.

Brez olja - maže samo METABOND. povečamo obremenitev - popustimo - ponovno povečamo obremenitev

...70kp

...110kp

...160kp

...210kp

...220kp

...240kp

...250kp

...250kp

ampermeter kaže minimalno obremenitev elektromotorja, dim nad valjčkom govori o ekstremni obremenitvi na tornih površinah.

Največja obremenitev še traja. Dim je dokaz visoke temperature na tornih površinah in izjemne zdržljivosti zaščitnega filma Metabonda.

NOVI IZDELKI

METABOND TRUCK

METABOND MEGALENE PLUS

METABOND GT Plus

NAJBOLJ PRODAJNO

METABOND ECO